FAQ
- Gdzie mogę uzyskać login i hasło do WU?
Dane do logowania dostępne będą na indywidualnym koncie kandydata w ciągu tygodnia, od złożenia dokumentów rekrutacyjnych. - Co zrobić, jeżeli otrzymane hasło nie działa lub jeżeli hasło zgubiłem (zapomniałem)?
Skontaktuj się z Dziekanatem kierunkowym lub samodzielnie dokonaj zmiany za pomocą opcji „Zmiana hasła”. - Jak mogę się zalogować?
Zalogować się możesz przez stronę główną Uniwersytetu Medycznego. - Zalogowałem się do WU, „wyskoczyła” opcja wypełnienia ankiety, co mam zrobić?
Odrzuć ją lub wypełnij w późniejszym terminie – w przeciwnym razie nie będziesz miał dostępu do menu głównego. - Do czego służą ankiety?
Ankiety ewaluacyjne służą podnoszeniu poziomu kształcenia Uczelni. - Czy za pomocą ankiety mogę ocenić wszystkich nauczycieli?
Tak, możesz ocenić WSZYSTKICH nauczycieli akademickich, którzy prowadzili zajęcia w toku Twoich studiów. - Czy za pomocą ankiety mogę ocenić pracowników administracyjnych?
Tak, możesz ocenić WSZYSTKICH pracowników administracyjnych Uczelni. - Czy w WU mogę zmienić swoje dane osobowe?
Możesz dokonać zmiany numeru telefonu i prywatnego adresu e‑mail. Pozostałe zmiany należy zgłaszać w Dziekanacie kierunkowym. - Czy w WU widzę swój plan zajęć?
Tak, klikając w kafelek PLAN ZAJĘĆ. - Czy po zalogowaniu do WU będę widzieć moje oceny?
Tak, po kliknięciu kafelek INDEKS. - Czy z poziomu WU mam dostęp do sylabusów z mojego toku studiów?
Tak, oczywiście poprzez wybór kafelka SYLABUSY I MATERIAŁY DYDAKTYCZNE. - Czy MATERIAŁY DYDAKTYCZNE to materiały udostępniane przez dydaktyków i dotyczą one mojego toku studiów?
Tak, każdy nauczyciel z poziomu WU może zamieścić materiały dla swoich studentów. Masz do nich dostęp poprzez kafelek SYLABUSY I MATERIAŁY DYDAKTYCZNE. - Widzę w menu opcję OGŁOSZENIA, co to jest?
To „tablica ogłoszeń”, na której pracownicy administracyjni i nauczyciele mogą umieszczać informacje dotyczące m.in. spraw związanych z funkcjonowaniem uczelni, ważnych wydarzeń, konferencji, zmian w planach zajęć etc. - Znalazłem w menu głównym opcję UBEZPIECZENIE. Do czego służy?
Po jej kliknięciu możesz online wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY dotyczący Twojego ubezpieczenia na okres studiów. - Czy widzę w WU informację na temat mojego ubezpieczenia?
Szczegóły dotyczące ubezpieczania widoczne są po zalogowaniu na stronie ubezpieczyciela. - Czy przez WU mogę korzystać z poczty?
Tak, Poczta Office365 znajduje się na Twoim koncie w WU. - Jak „pojemna” jest moja skrzynka pocztowa?
Pojemność twojej skrzynki pocztowej wynosi 50 GB. - Jestem absolwentem Uczelni, czy moja skrzynka pocztowa działa?
Tak, nadal możesz korzystać ze skrzynki pocztowej UMED. - Czy w WU złożę wniosek o akademik?
Jeżeli rozpoczynasz studia wniosek musisz wypełnić osobiście w Dziale do Spraw Bytowych. Jeżeli jesteś studentem starszego rocznika wniosek możesz złożyć elektronicznie. - Czy na UMEDzie mogę skorzystać z Wi-Fi?
Tak, z internetu bezprzewodowego możesz skorzystać w Rektoracie na al. Kościuszki 4, Pl. Hallera 1 – budynek nr 1 oraz IV Dom Studencki , ul. Pomorskiej 251 – Centrum Dydaktyczne, ul. Żeligowskiego 7/9. - Czy muszę wpisać hasło dostępowe do Wi-Fi?
Tak, wybierz: MENU->PRZEWODNIK UMED->WiFi. - Czy UMED ma „fejsa”?
Oczywiście! Wystarczy, że klikniesz kafelek SPOŁECZNOŚCI a znajdziesz się na naszym fanpage’u! - Czy UMED ma kanał na You Tube?
Oczywiście! Wystarczy, że klikniesz kafelek SPOŁECZNOŚCI a znajdziesz się na naszym kanale YT! - Czy UMED ma FLICKRa?
Oczywiście! Wystarczy, że klikniesz kafelek SPOŁECZNOŚCI, a obejrzysz fotorelacje z wielu ważnych wydarzeń!