Aktualności

Rekrutacja do Międzynarodowej Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi


Uni­w­er­sytet Medy­czny w Łodzi ogłasza nabór do Między­nar­o­dowej Szkoły Dok­torskiej na rok aka­demic­ki 2020/2021

Ksz­tałce­nie w Między­nar­o­dowej Szkole Dok­torskiej :

  • trwa 8 semes­trów i kończy się złoże­niem rozprawy dok­torskiej;
  • przy­go­towu­je do uzyska­nia stop­nia dok­to­ra w dziedzinie nauk medy­cznych i nauk o zdrow­iu,

w dyscy­plinach naukowych:

  • nau­ki far­ma­ceu­ty­czne,
  • nau­ki medy­czne,
  • nau­ki o zdrow­iu;

Wykaz miejsc przyz­nanych jed­nos­tkom orga­ni­za­cyjnym w Między­nar­o­dowej Szkole Dok­torskiej na rok aka­demic­ki 2020/2021 zamieszc­zony jest pod linkiem: wykaz miejsc.

Postępowanie rekru­ta­cyjne do Między­nar­o­dowej Szkoły Dok­torskiej odby­wa się w drodze konkur­su, na zasadach określonych w uch­wale Uch­wała nr 360/2020 z dnia 30 sty­cz­nia 2020 r. Sen­atu Uni­w­er­syte­tu Medy­cznego w Łodzi w spraw­ie zasad rekru­tacji do Między­nar­o­dowej Szkoły Dok­torskiej na rok aka­demic­ki 2020/2021 i jest prowad­zone zgod­nie z planem rekru­tacji ustalonym przez Rek­to­ra w drodze Zarządzenia nr 43/2020 z  dnia 18 maja 2020 r. w spraw­ie planu rekru­tacji do Między­nar­o­dowej Szkoły Dok­torskiej na rok aka­demic­ki 2020/2021.

Kandy­dat jest zobow­iązany do przestrze­ga­nia ter­minów określonych w planie rekru­tacji.

O przyję­cie do Między­nar­o­dowej Szkoły Dok­torskiej ubie­gać się może absol­went odpowied­nego kierunku studiów wyższych, który:

  • posi­a­da tytuł zawodowy mag­is­tra, mag­is­tra inżyniera albo równorzęd­ny;
  • uzyskał zgodę pro­ponowanego pro­mo­to­ra na spra­wowanie opie­ki naukowej nad przy­go­towaniem rozprawy dok­torskiej;
  • nie jest dok­toran­tem w innej szkole dok­torskiej.

Kandy­dat jest zobow­iązany złożyć do komisji rekru­ta­cyjnej – za pośred­nictwem Cen­trum Obsłu­gi Dok­toran­tów, w ter­minie określonym w planie rekru­tacji – następu­jące doku­men­ty:

1) podanie do Rek­to­ra (za pośred­nictwem dyrek­to­ra Szkoły Dok­torskiej) o przyję­cie do Szkoły Dok­torskiej, zaw­ier­a­jące w szczegól­noś­ci: dane kandy­da­ta, tem­at pro­jek­tu badaw­czego, pod­pis pro­ponowanego pro­mo­to­ra, potwierdza­ją­cy wyraże­nie zgody na opiekę naukową nad przy­go­towaniem rozprawy dok­torskiej, infor­ma­c­je na tem­at wyk­sz­tałce­nia oraz osiąg­nięć naukowych kandy­da­ta; wzór poda­nia określa­ją: dla kandy­datów będą­cych oby­wa­te­la­mi pol­ski­mi – załącznik nr 2, dla cud­zoziem­ców – załącznik nr 3;

2) ory­gi­nał lub odpis dyplo­mu ukończenia studiów drugiego stop­nia lub jed­no­li­tych studiów mag­is­ter­s­kich albo wys­taw­ione przez dziekanat zaświad­cze­nie o ukończe­niu studiów drugiego stop­nia lub jed­no­li­tych studiów mag­is­ter­s­kich i uzyska­niu tytułu zawodowego mag­is­tra, mag­is­tra inżyniera lub równorzęd­nego;

3) zaświad­cze­nie o śred­niej ocen za okres studiów pier­wszego i drugiego stop­nia lub jed­no­li­tych studiów mag­is­ter­s­kich albo za okres studiów ukońc­zonych za granicą, uznanych za równorzędne ze stu­di­a­mi pier­wszego i drugiego stop­nia lub jed­no­li­ty­mi stu­di­a­mi mag­is­ter­ski­mi;

4) pro­jekt badaw­czy (opis pro­jek­tu o obję­toś­ci 2–3 stron for­matu A4), o którym mowa w § 7 ust. 3, zaopin­iowany przez kierown­i­ka kat­edry, w której alokowana jest jed­nos­t­ka orga­ni­za­cyj­na zatrud­ni­a­ją­ca pro­ponowanego pro­mo­to­ra, a w przy­pad­ku gdy jed­nos­t­ka orga­ni­za­cyj­na zatrud­ni­a­ją­ca pro­ponowanego pro­mo­to­ra alokowana jest poza struk­turą kat­edry – pro­jekt badaw­czy zaopin­iowany przez kierown­i­ka kat­edry o zbliżonym pro­filu;

5) doku­men­ty potwierdza­jące osiąg­nię­cia naukowe za ostat­nie pięć lat, w szczegól­noś­ci: kopie pub­likacji naukowych, komu­nikatów zjaz­dowych, dyplomów potwierdza­ją­cych przyz­nanie nagród stu­denck­iego towarzyst­wa naukowego lub innych towarzys­tw naukowych, nagród rek­to­ra dla najlep­szych stu­den­tów i absol­wen­tów lub nagród min­is­tra;

6) zaświad­czenia o: udziale w pro­gra­mach wymi­any stu­den­tów, odby­wa­niu studiów w try­bie indy­wid­u­al­nego toku studiów, ukońc­zonych stu­di­ach pody­plo­mowych, ukońc­zonej lub trwa­jącej spec­jal­iza­cji (jeśli kandy­dat takie zaświad­czenia posi­a­da)

7) cer­ty­fikat potwierdza­ją­cy zna­jo­mość dodatkowego nowożyt­nego języ­ka obcego, innego niż język będą­cy przed­miotem egza­minu kwal­i­fika­cyjnego – jeśli kandy­dat taki cer­ty­fikat posi­a­da;

8) dwie aktu­alne i pod­pisane fotografie w for­ma­cie przewidzianym dla doku­men­tu tożsamoś­ci;

9) w przy­pad­ku posi­ada­nia orzeczenia o niepełnosprawnoś­ci lub orzeczenia o stop­niu niepełnosprawnoś­ci albo orzeczenia, o którym mowa w art. 5 oraz art. 62 ustawy z dnia 27 sierp­nia 1997 r. o reha­bil­i­tacji zawodowej i społecznej oraz zatrud­ni­a­n­iu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 511) – kopię tego orzeczenia.

10) Kandy­dat legi­t­y­mu­ją­cy się dyplomem ukończenia studiów za granicą, potwierdza­ją­cym w Rzeczy­pospo­litej Pol­skiej – zgod­nie z przepisa­mi ustawy – posi­adanie wyk­sz­tałce­nia na poziomie studiów drugiego stop­nia lub jed­no­li­tych studiów mag­is­ter­s­kich albo uznanym za równoważny pol­skiemu dyplo­mowi ukończenia studiów drugiego stop­nia lub jed­no­li­tych studiów mag­is­ter­s­kich oraz tytułowi zawodowe­mu mag­is­tra, mag­is­tra inżyniera lub równorzęd­ne­mu, zobow­iązany jest złożyć:

dyplom zale­gal­i­zowany lub opa­tr­zony klauzulą apos­tille, zaświad­cze­nie o uzna­niu, w drodze postępowa­nia nos­try­fika­cyjnego, równoważnoś­ci dyplo­mu z odpowied­nim pol­skim dyplomem ukończenia studiów oraz tytułem zawodowym (o ile są wyma­gane w przepisach.)

11) Doku­men­ty sporząd­zone w języku obcym kandy­dat skła­da wraz z ich tłu­macze­niem na język pol­s­ki, doko­nanym przez tłu­macza przysięgłego.

12) W przy­pad­ku cud­zoziem­ców dopuszcza się przesłanie skanów doku­men­tów, wyma­ganych w postepowa­niu rekru­ta­cyjnym wraz z ich tłu­macze­niem, za pośred­nictwem pocz­ty elek­tron­icznej, z zas­trzeże­niem, że doku­men­ty te zostaną przesłane w ter­minie określonym w planie rekru­tacji, a co najm­niej na jeden dzień przed wyz­nac­zonym ter­minem egza­minu kwal­i­fika­cyjnego z języ­ka ang­iel­skiego ory­gi­nały doku­men­tów zostaną dostar­c­zone do Cen­trum Obsłu­gi Dok­toran­tów. W tym przy­pad­ku za datę złoże­nia doku­men­tów przyj­mu­je się datę wysła­nia e‑maila zaw­ier­a­jącego skany wszys­t­kich wyma­ganych doku­men­tów wraz z ich tłu­macze­niem.

Kandy­dat skła­da kom­plet doku­men­tów w pod­pisanej białej tek­tur­owej teczce  w ter­minie od 01 do 23 lip­ca 2020 r. po wcześniejszym umówie­niu spotka­nia  w Cen­trum Obsłu­gi Dok­toran­tów wysyła­jąc mail na adres [email protected] w tema­cie wpisu­jąc imię i nazwisko – rekru­tac­ja  MSD – rez­erwac­ja wiz­y­ty

Kandy­daci obsługi­wani są indy­wid­u­al­nie, z zachowaniem zasad określonych w zarządze­niu nr 48/2020 z dnia 22 maja 2020 r. Rek­to­ra Uni­w­er­syte­tu Medy­cznego w Łodzi w spraw­ie stop­niowego znoszenia ograniczeń dzi­ałal­noś­ci Uni­w­er­syte­tu Medy­cznego w Łodzi związanych z prze­ci­wdzi­ałaniem rozprzestrzeni­a­n­iu się wirusa SARS-CoV­‑2 wśród członków społecznoś­ci Uni­w­er­syte­tu Medy­cznego w Łodzi.

Doku­men­ty złożone po w/w ter­minie nie biorą udzi­ału w rekru­tacji do Między­nar­o­dowej Szkoły Dok­torskiej.

Bliższe infor­ma­c­je zna­jdą Państ­wo na stron­ie Między­nar­o­dowej Szkoły Dok­torskiej pod adresem http://szkoladoktorska.mul.edu.pl/rekrutacja/
e‑mail : [email protected]
Cen­trum Obsłu­gi Dok­toran­tów
z siedz­ibą przy Placu Hallera 1, piętro II, pokój 236 i 237
(obsłu­ga klien­ta prowad­zona jest w godz­i­nach od pn. do śr. 9,00–15,00 i w piąt­ki 9,00–15,00)                                                                                         

Rek­tor
Uni­w­er­syte­tu Medy­cznego w Łodzi
Prof. dr hab. n. med.  Radzisław Kordek

Do pobra­nia:
Zarządze­nie – 2020/064

  • Opublikowano: 6 lipca 2020
Podziel się na:
godło Polski

Uni­w­er­sytet Medy­czny w Łodzi
Ale­ja T. Koś­ciusz­ki 4
90–419 Łódź
NIP 7251843739
REGON 473073308

Zna­jdź nas!

BIP